Kosmetyki PAESE za psi grosz

Firma PAESE postanowiła zrobić nam dobrze i rozdaje kosmetyki za pół darmo. Zamawiając paczkę z sześcioma losowo wybranymi, acz pełnowymiarowymi produktami, płacimy tylko i wyłącznie za kuriera oraz pakowanie - całe 22 zł.





Akcja trwa już jakiś czas, natomiast dziewczyny bojące się płacenia za buble, próbki, stare kosmetyki uspokajam - vexgirl zamówiła swoją porcję wczoraj, dziś paczkę dostała (LOL! Działają błyskawicznie) i opisała dokładnie na swoim blogu, co w swojej paczce znalazła.

Chyba warto, choćby dla nazw róży do policzków, które wg mnie wymiatają. Ja mam "Różane Omdlenie" kupione kiedyś na wyspie Paese w którejś z krakowskich galerii, zaś vex dostała dziś "Balet Motyli" - ja jestem zachwycona nazewnictwem! :D


Pochwalcie się, co dostaniecie w swoich paczkach!
Arsenic

8 komentarzy:

  1. ja się cały czas zastanawiam ;) czekam na dokładną recenzję vexgirl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choć kosmetyki Paese znam i wiem czego się mniej-więcej spodziewać po wymienionych przez nią produktach. Te kosmetyki plasują się gdzieś pomiędzy Flormarem, Rimmel a Wibo - średnia wypadkowa tych trzech.

      Usuń
  2. Ja bym kupiła ale nie chcę już kolorówki... zużywam co mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko z tego powodu się waham. Ale już mięknę... :P

      Usuń
  3. Chyba sobie zamówię o ile po drodze nic innego mnie nie skusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja w końcu zmiękłam... ech... Dam znać co mi wsypali do paki :)

      Usuń
  4. oj, to chyba ten sam powód nas powstrzymuje... ale pomyślcie, przecież i tak nigdy nie zużyjemy całej naszej kolorówki, a pprzecież chcemy kupować nowe rzeczy, czyż nie?;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger